Analytics - ניתוח גולשים

ניתוח ופילוח גולשים באתרים

יצירת קשר

ניתוח גולשים

עמוד הבית

ניתוח גולשים

ניתוח התנהגות הגולשים באתרים מאפשר לך לקבוע כיצד ואילו חלקים באתר משרתים הכי טוב את מטרות העסק. כך לדוגמה ניתן לדעת אלו דפי נחיתה מעודדים את הגולשים לרכישה ואלו דפים סתם מבזבזים את התקציב הפרסום בגוגל.

ניתוחים טובים מכילים נתונים מפורטים אודות הרגלי הגלישה באתרכם; ימים חזקים וחלשים, שעות עומס, דפי כניסה, מסלול טיפוסי, דפי יציאה, רכישות/ לידים, והצלבות נתונים אל מול קמפיינים חיצוניים שמקשרים אל האתר.

הנתונים המופיעים בדו"חות ניתוח גולשים הם:

Page Views - מספר הצפיות הכולל של כל העמודים באתר

Visits / Sessions - מספר הכניסות הכולל לאתר

First Visits / First Session - מספר הגולשים שנכנסו לאתר בפעם הראשונה.

Unique Visitors - מספר המבקרים 'הייחודים' באתר, אינו סופר מישהו שנכנס פעמיים במהלך תקופה.

Repeat Visitors - מספר המבקרים שהיו באתר יותר מפעם אחת במהלך תקופה.

Impression - חשיפה של באנר בעמוד

Singletons - גולשים שנכנסו לעמוד כלשהו באתר וישר יצאו ממנו, זהו יכול להיות אינדיקטור להונאות קליקים או לעמוד שאינו עולה על ציפיות הגולש.

Bounce Rate - אחוז ה-Singletons (הגולשים שנכנסו לעמוד וישר יצאו ממנו) מסך הכניסות באתר. אחוז גבוהה


 

Analytics - ניתוח ופילוח גולשים באתרים     |     קישורים